22.4.07

Sant Jordi 2007 al Menjador de l'escola

Com a gran aficionat a la literatura que sóc, aquest Sant Jordi he tingut la iniciativa de demanar als nens de 4rt i 5è del CEIP Ferran Sunyer que escriguessin un petit relat a l'hora de menjador. La meva idea va ser motivar els nens i nenes explicant-los que penjaria a Internet els millors relats que sortissin. Penso que és molt saludable avui en dia aprofitar les anomenades TIC per qualsevol tasca, especialment per l'educació. De fet, m'agradaria veure el que m'haguéssin escrit les criatures sinó fós per la inevitable il·lusió que produeix imaginar una creació pròpia publicada a qualsevol mitjà. Doncs sense més explicació, aquí venen els relats...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Alexis! Suposo que ja no deus mirar aquesta pàgina... Però enfi:) Si algun dia ho veus espero que et faci ilusió 8) jajaja! Sóc la Judith Manobens:D Ara tinc 13 anys.. i soc bastant mes maja que abans xd
A mi m'ha fet molta gracia trobar aquesta pàgina! Estava buscant el meu nom per google (xd) i em surt aquesta pagina amb dibuixos i els contes:') jajajaja! M'encanta*-* Ja he compartit la pagina al Facebook i a l'Eric també li ha agradat molt... En fi, records:)