22.4.07

Us explicaré una història...

Hi havia una vegada un cavall que sempre estava a la seva granja per què el seu amo mai no el treia a passejar i el tractava malament. Li donava de menjar patates fregides amb allioli i coca cola per veure. El cavall no podia menjar això per què no li agradava i, a més, els cavalls no mengen això. El cavall pensava "per què el meu amo em tracta tan malament si jo em porto bé amb ell?".
El pobre animal se'n va anar a dormir molt trist. Al matí següent es va aixecar molt trist i va decidir escapar-se quan el seu amo se'n anés. Quan el seu amo se'n va anar a fer la collita de les verdures, els tomàquets, les patates... el cavall ja ho tenia tot preparat. Se'n va anar de la granja caminant, caminant i de sobte es va trobar un amic que tenia quan era petit. Van parlar i l'amic li va dir que no tenia menjar i tampoc on dormir. El nostre cavall el va acompanyar a una granja on li donarien menjar i podia vire-hi. El seu amic estava molt content i li va preguntar: "i tu no et quedes amb mi?" "no, jo me'n vaig a continuar amb el meu camí". Pel camí es va trobar una euga que era molt maca. "Que maca ets" li va dir el cavall, i la euga li va contestar: "I tu també ets molt bonic".
Així, el cavall i la euga es van fer amics i un dia el cavall li va regalar una rosa i li va dir l'amor que sentia per ella. Es van donar un petó i es van casar.

Marina Diana, 4t